Läs detta först! c:



Hej alla människor där ute! c: Tänkte skriva lite info om denna bloppisen i det här inlägget, så har ni några övriga frågor om själva bloppisen är det bara att kommentera detta inlägget eller på min blogg! ^^



1. Kommentera inlägget där plagget du är intresserad av finns.
Om du anser att plagget är värt mer eller mindre av det som jag har angett, så diskuterar jag gärna detta!

2. Jag kontaktar dig via din mail som du skrivit i din kommentar.

3. Jag skickar plagget när jag fått pengarna.
Jag vill ju trots allt bli av med kläderna, men jag är inte jätte sugen på att bli lurad, så när pengarna antingen sitter på mitt konto eller ligger i min brevlåda (Hur vi nu kommit överens om att vi ska göra) så skickar jag paketet. :3



Svårare än så ska det inte behöva vara! c: Självklart så kommer jag även tvätta och stryka kläderna innan dom skickas. Vore ju inte mysigt att få hem en illaluktande, skrynklig tröja i brevlådan, eller hur? cx

Kommentarer


Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback